Adam Alter

přednáší o marketingu na Newyorské univerzitě. Napsal bestseller Drunk Tank Pink (Žvýkačkově růžová, 2013) o vlivu prostředí, barev nebo vůní na lidské myšlenky, nálady, emoce a chování. Kromě toho přispívá do předních amerických deníků a časopisů: The New York Times, The New Yorker, The Washington Post, The Atlantic, Wired a dalších. Ve svých odborných textech se soustředí na sociální psychologii a vliv okolí na hodnoticí či rozhodovací procesy

Knihy

Teď už vám neuteče ani řádek.

Co se děje v naší redakci i jaké knihy připravujeme, najdete v pravidelném souhrnu ve své e-mailové schránce.

Váš e-mail byl úspěšně přihlášen k odběru. Nezapomeňte adresu potvrdit.

Přihlásit se

Správa účtu

Přehled objednávek Změna osobních údajů Změna hesla
Odhlásit se